The Mongonaut Speaks

What is a Mongonaut?

Stockholm is full of people leaving their homes

leave a comment »

That fuck Kember

Där satt jag i godan ro, with my mind on my money and my money on my mind, kanske dagdrömde jag om rykande färsk steak tartare och om vad som komma skulle – Sonic Boom, alias Peter Kember – och allsköns hemligheter när mailet droppade ner i min inkorg. No Sonic Boom for you! Och nu sitter jag istället här med darrande läpp, en tår i ena ögonvrån och ett hål stort som en knytnäve i hjärtat. Enligt rapporter har mr. Kember lackat ur på Ryan Air när han inte fick ta mig sig gitarren ombord på planet och därför ställt in kvällens spelning i Stockholm. Vad kan man säga? Skit ska skit ha. Åt helvete med allt.  Brutal djävla död! Nu får vi istället trösta oss med Sonic Booms fin-fina version av Kraftwerks ”Hall of Mirrors”. Å andra sidan blev det nu tid över till att läsa allt man kan hitta om steak tartare. Inte så dumt

Written by M.

december 5, 2008 den 5:41 e m

Publicerat i Disappointment

Kommentera

